Campagnecoördinatie
Lorem ipsum dolor sit amet consectetuer adipiscing elit aenean commodo ligula eget dolor aenean massa cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes nascetur ridiculus mus.
@mkeulemans @WKoevoet Stel dan de vraag of het nodig is om het virus weg te krijgen.
@StefKnaepkens @Camforcedenhaag Leg dat niet op mensen die de prik niet willen, het virus zal in een of andere muta… twitter.com/i/web/status/1…
In een campagne wordt vaak een set van communicatiemiddelen gedurende een bepaalde tijd ingezet om een doel te bereiken. Om een nieuw product te introduceren, fondsen te werven of voorlichting te geven.
Een campagne is pas echt succesvol als de middelen op elkaar afgestemd zijn en elkaar maximaal versterken. Zo wordt een plus een drie.
Ik coördineer voor u de inzet van de verschillende middelen en zorg dat ze met elkaar bijdragen aan de gestelde doelen. Ik let op look-and-feel, inhoud en timing. Dat geldt zowel voor verschillende uitingen in print als voor de afstemming tussen print en online (internet).
Benieuwd hoe dit voor u kan werken? Neem contact met me op.